تاریخچه ایران سگک

ارسال شده توسط :

شرکت ایران سگک در سال ۱۳۶۸ با توکل به خداوند و مدیریت مبتنی بر دانش فنی و نوگرا در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع و نیروی انسانی ۱۰ نفر در شهرک صنعتی سمنان شروع به کار کرد.

با تفکر به روز و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی انسانی مجرب توانست با سرعت زیاد سرعت پیشرفت را طی کرد و طی زمان نه چندان زیاد شرکت را به حدود ۶۰۰۰ متر و نیروی انسانی را به حدود ۵۰ نفر برساند.

شرکت در زمینه قالب سازی اعم از قالب گرم کار – سمبه ماتریس و قالب پلاستیک و در زمینه ریخته گری شامل ریخته گری کله چمبر و هات چمبر و در زمینه آبکاری که آب مس و نیکل، کرم، طلا می باشد از مهارت کامل برخوردار می باشد.

یکی دیگر از توانایی های شرکت در زمینه پرداخت کاری که به دو صورت دستی و اتوماتیک می باشد. و ساخت چیبس های سایش در خوده شرکت تولید می شود از نقاط قوت محسوب می شود.

شرکت با توجه به نیاز بسیار زیاد و مدیریت قوی توانست چند دستگاه فرز CNC خریداری و بکار گیرد که در تولید قالب ها و لوازم مورد مصرف ریخته گری نقش شایسته را ایفا می کند.

سیستم بسته بندی و پلی استرکار و حکاکی شرکت در وضعیت بسیار عالی آماده ارائه خدمات به سایر قسمت های تولیدی و بسته بندی محصولات تولیدی می باشد.

یکی از ماشین آلات بسیار منحصر به فرد که در کشور نیز بسیار محدود بوده و شرکت توانست آن را به کار گیرد دستگاه پرداخت قالب نواپاکس می باشد که در زمینه پرداخت قطعات فولاد سخت قالب ها عملکرد بسیار بالایی دارد.

شرکت با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی توانست ارتباط بسیار مطلوبی را سطح کشور و خارج از کشور را به اجرا گذارد. که خرید زاماک از کشور بلژیک و استرالیا و خرید لوازم هیدرولیکی از ژاپن و چین را می توان نام برد. و صادرات به محصول به کشور عراق و افغانستان از افتخارات در عرصه ارز آوری شرکت برای کشور عزیزمان بوده.

دیدگاه مدیران شرکت در عرصه تولید نگرشی چند جانبه بوده تا هم توان فنی و احتمال خطر برای واحد تولیدی را به حداقل برسانند. لذا تولیدات را تنوع بخشیده و در زمینه های ذیل فعالیت های اقتصادی را گسترش داده.

– صنعت یراق آلات که شامل تولید انواع سگک کمربند و جاکلیدی و راهنمای موتور سیکلت بوده.

– صنعت خودرو شامل تولید قطعات زاماکی مثل دستگیر بالابر شیشه پژو  – قطعات قفل درب و صندوق پژو – قطعات استارتر سمند – پیچ جعبه فرمان پراید – پایه آیینه پراید – پایه برف پاک کن سمند و سایر قطعات مربوطه می باشد.

–  صنعت ساختمان که ساخت کلیه قطعات پنجره UPVC مثل کانکتور – بادامکی- استوانه ای- چرخ دنده ها و سایر قطعات که هنوز چندین قالب برای تولید قطعات جدید در دست ساخت می باشد.

۰